پاسخ به پرسش‌های متداول

♦ چطور میتوانم سفارشم را لغو کنم ؟

 
◊ در صورت انصراف از خرید شما میتوانید با ما در تماس باشید و سفارش خود را در صورتی که ارسال آن انجام نگرفته است لغو نمایید .

 

◊ لغو سفارش شامل هزینه 3.5 درصد مالیات در مبالغ پایین می شود لطفا دقت لازم را در خرید خود داشته باشید .

 
 

♦ چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم ؟

 

◊ وارد سایت پرسین کالا شوید .

 

◊ روی گزینه سفارش ها  کلیک کنید .

 

◊ در این قسمت با کلیک روی جزییات میتوانید سفارش خود را ببینید .

 

◊ میتوانید در این قسمت روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید .

 
 

♦ تحویل کالا در پرسین کالا چگونه است  ؟

 

◊ پرسین کالا در شهر تهران  اقدام به تحویل فوری سفارشات نموده است و پس از گذشت 3 الی 4 ساعت کاری تحویل خواهند شد .

 

◊ سفارشات شهرستان طبق شرایط تیپاکس  پس از گذشت 1 الی 4 روز بستگی به شهر مقصد تحویل خواهند شد .

 

◊ در صورتی که سفارش شما با تاخیر انجام شود زمان ارسال کالا به شما از طریق پیامک یا تماس تلفنی اطلاع داده خواهد شد .

 

♦ چطور میتوانم پس از ثبت سفارش آدرس و زمان ارسال را ویرایش کنم؟

 

◊ شما میتوانید با مراجعه به پروفایل، آدرس تحویل سفارش خود را تغییر دهید .

 

♦ چطور میتوانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی پیدا کنم؟

 
◊ ابتدا وارد پروفایل خود شوید .

 

◊ روی گزینه ی “سفارش ها ” کلیک کنید .

 

◊ میتوانید در این قسمت سوابق سفارشات خود را ملاحظه فرمایید .

 

♦ چطور میتوانم با شما تماس بگیرم؟

 

◊ کاربر گرامی، لطفاً در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهامی، پیش از ارسال ایمیل یا تماس تلفنی با پرسین کالا، بخش پرسش‏های متداول را ملاحظه فرمایید و در صورتی که پاسخ خود را نیافتید، با ما تماس بگیرید.

 

جواب یا پرسش خود را پیدا نکردید؟
روش‌های ارتباط با ما

02144056742

 

پشتیبانی   10:00 الی 18:00