سرویس مهلت تست ۷ روزه پرسین کالا
در راستای ایجاد سرویسهای ارزش افزوده، پرسین کالا کلیه کالاهای خود را که نیاز به تست دارند، را تا 7 روز پس از تحویل، دارای فرصت تست می باشند و هر گونه نقص فنی در دستگاه شامل سرویس تعویض بدون قید و شرط و فراتر از سرویس گارانتی محصول، میشود.
لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری (در مواردی که مرجوعی سلیقه ای نیست)، توسط کارشناسان خدمات پس از فروش پرسین کالا کنترل و بررسی میشود در صورت تائید وجود نقص فنی و ایراد ، کالا مشمول استفاده از سرویس بازگشت وجه میشود. در غیر اینصورت در صورت تمایل مشتری کالا برای مشتری دوباره ارسال خواهد شد.
آسیبهای فیزیکی ناشی از حمل و نقل برطبق رویه ها در لحظه تحویل به مشتری و یا 24 ساعت پس از آن تحویل کالا اعلام گردد. درغیر این صورت جهت تایید درخواست مرجوعی نیاز به ارسال مستندات شفاف می باشد.
برای تسریع در استفاده از سرویس مرجوعی 7 روزه پرسین کالا، دقت فرمایید که کالا به خوبی بستهبندی و در شرایط اولیه باشد، لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود.
در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده در پرسین کالا به اتمام برسد، و پرسین کالا امکان ارائه همان کالا یا کالای جایگزین را نداشته باشد، میتواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد نماید.