رویه‌های بازگرداندن کالا

سرویس مهلت تست ۷ روزه پرسین کالا

در راستای ایجاد سرویس‌‏های ارزش افزوده، پرسین کالا کلیه کالاهای خود را که نیاز به تست دارند، را تا 7 روز پس از تحویل، دارای فرصت تست می باشند و هر گونه نقص فنی در دستگاه شامل سرویس تعویض بدون قید و شرط و فراتر از سرویس گارانتی محصول، می‏‌شود.

لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری (در مواردی که مرجوعی سلیقه ای نیست)، توسط کارشناسان خدمات پس از فروش پرسین کالا کنترل و بررسی می‏‌شود در صورت تائید وجود نقص فنی و ایراد ، کالا مشمول استفاده از سرویس بازگشت وجه می‏‌شود. در غیر اینصورت در صورت تمایل مشتری کالا برای مشتری دوباره ارسال خواهد شد.


آسیب‏‌های فیزیکی ناشی از حمل و نقل برطبق رویه ها در لحظه تحویل به مشتری و یا 24 ساعت پس از آن تحویل کالا اعلام گردد. درغیر این صورت جهت تایید درخواست مرجوعی نیاز به ارسال مستندات شفاف می باشد.
برای تسریع در استفاده از سرویس مرجوعی 7 روزه پرسین کالا، دقت فرمایید که کالا به ‏خوبی بسته‌بندی و در شرایط اولیه باشد، لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود.


در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده در پرسین کالا به اتمام برسد، و پرسین کالا امکان ارائه همان کالا یا کالای جایگزین را نداشته باشد، می‌تواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد نماید.