پاسخ به پرسش‌های متداول

چطور میتوانم سفارشم را لغو کنم ؟
 
شما میتوانید با مراجعه به پروفایل خود سفارش یا مرسوله ایی که از ارسال آن منصرف شدید را لغو نمایید.
میتوانید برای مشاهده روند لغو سفارش به توضیحات تکمیلی مراجعه کنید.
 
چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم ؟
 
وارد سایت پرسین کالا شوید.
روی گزینه سفارش های من کلیک کنید.
در این قسمت با کلیک روی جزییات میتوانید سفارش خود را ببینید.
میتوانید در این قسمت روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.
 
 
تحویل پیک پرسین کالا چیست ؟
 

پرسین کالا در شهر تهران و برخی از شهرهای پرجمعیت ایران اقدام به تحویل فوری سفارشات نموده است. سفارشات شما طبق شرایط زیر پس از گذشت 3 الی 4 ساعت کاری تحویل خواهند شد : کالای خریداری شده در انبار پرسین کالا موجود باشد. در غیر اینصورت زمان ارسال کالا از انبار فروشنده به انبار پرسین کالا به زمان ارسال اضافه خواهد شد.

 

چطور میتوانم پس از ثبت سفارش آدرس و زمان ارسال را ویرایش کنم؟
 

شما میتوانید با مراجعه به پروفایل، آدرس یا بازه تحویل سفارش خود را تغییر دهید.

 

در صورت بروز تاخیر در تامین کالا چطور اطلاع رسانی صورت میگیرد؟
 
در صورتی که تا تاریخ و ساعت انتخابی شما برای ارسال ،کالا آماده ارسال نشود، صبح همان روز ایمیلی برای شما جهت اطلاع رسانی تاخیر تحویل سفارش ارسال می شود.
 
چطور میتوانم سفارشم را تحویل بگیرم ؟
 

1.اکسپرس اگر شما در یکی از شهرهای تهران ، کرج ، اصفهان، تبریز، کرمانشاه، قم، یزد، قزوین، زنجان، اردبیل، گرگان، ارومیه، اراک، خرم آباد، مشهد، اهواز، شیراز، کرمان، بندرعباس، زاهدان، گیلان، مازندران، همدان هستید ، سفارش شما با اکسپرس پرسین کالا تحویل شما میشود. 2.پست در صورتی که آدرس شما در محدوده اکسپرس پرسین کالا نیست ، سفارش شما با پست پیشتاز تحویل شما میشود.

 

بعد از اینکه سفارشم ثبت نهایی شد ، چه زمانی میتوانم آن را تحویل بگیرم؟
 
در صورتی که دریکی از شهرهای اکسپرس هستید ، طی ثبت سفارش ، ما به شما امکان انتخاب بازه های زمانی را میدهیم و طبق بازه زمانی انتخابی کالا تحویل شما میشود.در غیر اینصورت سفارش شما از طریق پست و باربری طی 4 روز کاری تحویل شما میشود.
 
چطور میتوانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی پیدا کنم؟
 
ابتدا وارد پروفایل خود شوید.
روی گزینه ی “سفارشات من” کلیک کنید.
میتوانید در این قسمت سوابق سفارشات خود را ملاحظه فرمایید.
 
چطور میتوانم با شما تماس بگیرم؟
 
کاربر گرامی، لطفاً در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهامی، پیش از ارسال ایمیل یا تماس تلفنی با پرسین کالا، بخش پرسش‏های متداول را ملاحظه فرمایید و در صورتی که پاسخ خود را نیافتید، با ما تماس بگیرید.
 

جواب یا پرسش خود را پیدا نکردید؟
روش‌های ارتباط با ما

02144056742

 

پشتیبانی   10:00 الی 18:00
Email info@per30ankala.ir