♦ چطور میتوانم سفارشم را لغو کنم ؟
◊ در صورت انصراف از خرید شما میتوانید با ما در تماس باشید و سفارش خود را در صورتی که ارسال آن انجام نگرفته است لغو نمایید .
◊ لغو سفارش شامل هزینه 3.5 درصد مالیات در مبالغ پایین می شود لطفا دقت لازم را در خرید خود داشته باشید .
♦ چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم ؟
◊ وارد سایت پرسین کالا شوید .
◊ روی گزینه سفارش ها کلیک کنید .
◊ در این قسمت با کلیک روی جزییات میتوانید سفارش خود را ببینید .
◊ میتوانید در این قسمت روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید .
♦ تحویل کالا در پرسین کالا چگونه است ؟
◊ پرسین کالا در شهر تهران اقدام به تحویل فوری سفارشات نموده است و پس از گذشت 3 الی 4 ساعت کاری تحویل خواهند شد .
◊ سفارشات شهرستان طبق شرایط تیپاکس پس از گذشت 1 الی 4 روز بستگی به شهر مقصد تحویل خواهند شد .
◊ در صورتی که سفارش شما با تاخیر انجام شود زمان ارسال کالا به شما از طریق پیامک یا تماس تلفنی اطلاع داده خواهد شد .
♦ چطور میتوانم پس از ثبت سفارش آدرس و زمان ارسال را ویرایش کنم؟
◊ شما میتوانید با مراجعه به پروفایل، آدرس تحویل سفارش خود را تغییر دهید .
♦ چطور میتوانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی پیدا کنم؟
◊ ابتدا وارد پروفایل خود شوید .
◊ روی گزینه ی “سفارش ها ” کلیک کنید .
◊ میتوانید در این قسمت سوابق سفارشات خود را ملاحظه فرمایید .
♦ چطور میتوانم با شما تماس بگیرم؟
◊ کاربر گرامی، لطفاً در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهامی، پیش از ارسال ایمیل یا تماس تلفنی با پرسین کالا، بخش پرسشهای متداول را ملاحظه فرمایید و در صورتی که پاسخ خود را نیافتید، با ما تماس بگیرید.
جواب یا پرسش خود را پیدا نکردید؟
روشهای ارتباط با ما
02144056742