♦ کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامههای کاربردی پرسین کالا به دقت ملاحظه فرمایید.
ورود کاربران به وبسایت پرسین کالا هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرحهای تشویقی، ویدئوهای رسانه تصویری پرسین کالا و سایر خدمات ارائه شده توسط پرسین کالا به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویسها و خدمات پرسین کالا است.
توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین پرسین کالا از سوی کاربر است.
لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافقهای قبلی محسوب میشود.
♦ قوانین عمومی
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویههای پرسین کالا منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.
♦ چطور میتوانم سفارشم را لغو کنم ؟
◊ در صورت انصراف از خرید شما میتوانید با ما در تماس باشید و سفارش خود را در صورتی که ارسال آن انجام نگرفته است لغو نمایید .سرویس مهلت تست ۷ روزه پرسین کالا
در راستای ایجاد سرویسهای ارزش افزوده، پرسین کالا کلیه کالاهای خود را که نیاز به تست دارند، را تا 7 روز پس از تحویل، دارای فرصت تست می باشند و هر گونه نقص فنی در دستگاه شامل سرویس تعویض بدون قید و شرط و فراتر از سرویس گارانتی محصول، میشود.
لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری (در مواردی که مرجوعی سلیقه ای نیست)، توسط کارشناسان خدمات پس از فروش پرسین کالا کنترل و بررسی میشود در صورت تائید وجود نقص فنی و ایراد ، کالا مشمول استفاده از سرویس بازگشت وجه میشود. در غیر اینصورت در صورت تمایل مشتری کالا برای مشتری دوباره ارسال خواهد شد.
آسیبهای فیزیکی ناشی از حمل و نقل برطبق رویه ها در لحظه تحویل به مشتری و یا 24 ساعت پس از آن تحویل کالا اعلام گردد. درغیر این صورت جهت تایید درخواست مرجوعی نیاز به ارسال مستندات شفاف می باشد.
برای تسریع در استفاده از سرویس مرجوعی 7 روزه پرسین کالا، دقت فرمایید که کالا به خوبی بستهبندی و در شرایط اولیه باشد، لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود.
در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده در پرسین کالا به اتمام برسد، و پرسین کالا امکان ارائه همان کالا یا کالای جایگزین را نداشته باشد، میتواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد نماید.
♦ تعریف مشتری یا کاربر
مشتری یا کاربر به شخصی گفته میشود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبتنام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات پرسین کالا اقدام کند.
همچنین از آنجا که پرسین کالا یک وبسایت خردهفروشی آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفهای به خرید کالا یا خدمات اقدام میکند.
♦ ارتباطات الکترونیکی
هنگامی که شما از سرویسها و خدمات پرسین کالا استفاده میکنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید میکنید و یا به پرسین کالا ایمیل میزنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام میشود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویهها باشد، شما موافقت میکنید که پرسین کالا به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویسهای الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.
همچنین آدرس ایمیل و تلفنهایی که مشتری در پروفایل خود ثبت میکند، تنها آدرس ایمیل و تلفنهای رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخهای شرکت از طریق آنها صورت میگیرد.
جهت اطلاعرسانی رویدادها، خدمات و سرویسهای ویژه یا پروموشنها، امکان دارد پرسین کالا برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامکها نداشته باشند، میتوانند عضویت دریافت خبرنامه پرسین کالا را در پروفایل خود لغو کنند.
توجه داشته باشید که ۵۰۰۰۱۲۵۴۷۵، ۵۰۰۰۵۷۰۸۶۲۴۴۷۵، تنها شمارههایی است که پرسین کالا از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام اس) ارسال میکند. همچنین این شمارهها سامانه ارسال پیامک است که وضعیت پردازش سفارش یا رویدادها، خدمات و سرویسهای ویژه پرسین کالا را به اطلاع کاربران میرساند و روشن است که امکان دریافت پیامهای شما از طریق آن وجود ندارد.
همچنین ممکن است پرسین کالا از طریق شماره ۵۰۰۰۵۷۰۸۶۲۴۴۷۵ برای برخی کاربران یا مشتریان خود، سوال نظرسنجی ارسال کند.
بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان پرسین کالا، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام پرسین کالا است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به Info@per30ankala.ir اطلاع دهید.
♦ موارد گارانتی پست تیپاکس
به منظور جلب رضایت شما مشتری عزیز و همچنین حفاظت از کالای ارسالی، خدمات ویژهای تحت عنوان جبران خسارت در تیپاکس درنظر گرفته شده است.
طبق این قوانین ، ارزش ثبت شده بسته ی شما، مبنای هزینه جبران خسارت در نظر گرفته میشود تا در صورت بروز خسارت به اندازه مبلغ تعیین شده، جبران گردد.
لذا خواهشمند است پس از دریافت کالا از دفتر،نمایندگی یا مامور تیپاکس حتما در حضور ایشان کالا باز و رویت گردد.