شرایط و مقررات

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامه‌‏های کاربردی پرسین کالا به دقت ملاحظه فرمایید.

 

ورود کاربران به وب‏‌سایت پرسین کالا هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرح‏‌های تشویقی، ویدئوهای رسانه تصویری پرسین کالا و سایر خدمات ارائه شده توسط پرسین کالا به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات پرسین کالا است.

توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین پرسین کالا از سوی کاربر است.
لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

 

قوانین عمومی

 

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های پرسین کالا منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.
 
در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های پرسین کالا تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

 

♦ چطور میتوانم سفارشم را لغو کنم ؟

 
◊ در صورت انصراف از خرید شما میتوانید با ما در تماس باشید و سفارش خود را در صورتی که ارسال آن انجام نگرفته است لغو نمایید .
 
◊ لغو سفارش شامل هزینه 3.5 درصد مالیات در مبالغ پایین می شود لطفا دقت لازم را در خرید خود داشته باشید .
 
 

سرویس مهلت تست ۷ روزه پرسین کالا

 

در راستای ایجاد سرویس‌‏های ارزش افزوده، پرسین کالا کلیه کالاهای خود را که نیاز به تست دارند، را تا 7 روز پس از تحویل، دارای فرصت تست می باشند و هر گونه نقص فنی در دستگاه شامل سرویس تعویض بدون قید و شرط و فراتر از سرویس گارانتی محصول، می‏‌شود.

لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری (در مواردی که مرجوعی سلیقه ای نیست)، توسط کارشناسان خدمات پس از فروش پرسین کالا کنترل و بررسی می‏‌شود در صورت تائید وجود نقص فنی و ایراد ، کالا مشمول استفاده از سرویس بازگشت وجه می‏‌شود. در غیر اینصورت در صورت تمایل مشتری کالا برای مشتری دوباره ارسال خواهد شد.


آسیب‏‌های فیزیکی ناشی از حمل و نقل برطبق رویه ها در لحظه تحویل به مشتری و یا 24 ساعت پس از آن تحویل کالا اعلام گردد. درغیر این صورت جهت تایید درخواست مرجوعی نیاز به ارسال مستندات شفاف می باشد.
برای تسریع در استفاده از سرویس مرجوعی 7 روزه پرسین کالا، دقت فرمایید که کالا به ‏خوبی بسته‌بندی و در شرایط اولیه باشد، لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود.


در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده در پرسین کالا به اتمام برسد، و پرسین کالا امکان ارائه همان کالا یا کالای جایگزین را نداشته باشد، می‌تواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد نماید.

 

تعریف مشتری یا کاربر

 

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت‌نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات پرسین کالا اقدام کند.

همچنین از آنجا که پرسین کالا یک وب‌سایت خرده‌فروشی آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفه‌ای به خرید کالا یا خدمات اقدام می‌کند.

 

ارتباطات الکترونیکی


هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات پرسین کالا استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به پرسین کالا ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که پرسین کالا به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.


همچنین آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آنها صورت می‌گیرد.


جهت اطلاع‌رسانی رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، امکان دارد پرسین کالا برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه پرسین کالا را در پروفایل خود لغو کنند.


توجه داشته باشید که ۵۰۰۰۱۲۵۴۷۵، ۵۰۰۰۵۷۰۸۶۲۴۴۷۵،  تنها شماره‌‌هایی است که پرسین کالا از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام اس) ارسال می‌کند. همچنین این شماره‌‌ها سامانه ارسال پیامک است که وضعیت پردازش سفارش یا رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه پرسین کالا را به اطلاع کاربران می‌رساند و روشن است که امکان دریافت پیام‌های شما از طریق آن وجود ندارد.


همچنین ممکن است پرسین کالا از طریق شماره ۵۰۰۰۵۷۰۸۶۲۴۴۷۵ برای برخی کاربران یا مشتریان خود، سوال نظرسنجی ارسال کند.
بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان پرسین کالا، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام پرسین کالا است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به Info@per30ankala.ir اطلاع دهید.

 

موارد گارانتی پست تیپاکس  

 

به‌ منظور جلب رضایت شما مشتری عزیز و همچنین حفاظت از کالای ارسالی، خدمات ویژه‌ای تحت عنوان جبران خسارت در تیپاکس درنظر گرفته شده است.


طبق این قوانین ، ارزش ثبت شده بسته ی شما، مبنای هزینه جبران خسارت در نظر گرفته می‌شود تا در صورت بروز خسارت به اندازه مبلغ تعیین شده، جبران گردد.

لذا خواهشمند است پس از دریافت کالا از دفتر،نمایندگی یا مامور تیپاکس حتما در حضور ایشان کالا باز و رویت گردد.

 

موارد ضروری در خصوص گارانتی 

 

•گارانتی دستگاه بمدت ۱۰ روز از تاریخ مندرج بر روی فاکتور و گارانتی باتری و شارژر‌ فقط ۴۸ ساعت می باشد.

• هاله و پیکسل های سوخته صفحه نمایش تا سه عدد در دستگاه نو در حد استانداردهای جهانی بوده و بیشتر از ان در دستگاههای دست دوم گاها رایج است

• اطلاعات نرم افزاری داخل محصول شامل گارانتی نمی شود و شرکت در قبال از بین رفتن اطلاعات و نرم افزارهای دستگاه هیچگونه مسئولیتی را بر عهده نمی گیرد

• در صورتی که کالا فاقد شرایط گارانتی اما قابل تعمیر باشد پس از توافق با مشتری کالا تعمیر و هزینه آن دریافت خواهد شد.



مواردی که شامل گارانتی نمی شوند


• مخدوش بودن کارت گارانتی، هولوگرام و شماره سریال محصول

• عدم تطابق سریال کارت گارانتی با سریال محصول

•هرگونه صدمات ناشی از استفاده نامتعارف (ضرب خوردگی، شکستگی، ترک خوردگی، تاب برداشتگی، زنگ زدگی، آسیب در حین حمل و نقل، سوختگی نوسانات برق، رطوبت، نفوذ مایعات و مواد شیمیایی، حرارت بالا یا هرگونه تغییر ظاهری در محصول) • هرگونه فعالیت تعمیری توسط اشخاص ثالث بنا به تشخیص کارشناسان پرسین کالا

• باتری و شارژر (از آنجا که باطری وسیله ای مصرفی است، باطری تبلت و‌لپتاپ شامل گارانتی ۱۰ روزه نمشوند و خدمات با دریافت هزینه انجام میگردد. گارانتی اولیه باتری و شارژر دستگاه از تاریخ صدور فاکتور فقط بمدت ۴۸ ساعت معتبر می باشد)

• باز شدن بدنه دستگاه به هر دلیل

• عیوب ناشی از عدم اتصال صحیح لوازم جانبی همچون ابزارهای مجهز به خروجی USB، HDMI و …..

• ایرادات و عیوب سخت افزاری ناشی از نصب و استفاده از نرم افزارهای غیر استاندارد، سیستم عامل های غیر منطبق و غیر رسمی و یا آلوده شدن سیستم به ویروس های کامپیوتری

• خرابی ظاهری سوکت ها و درگاه های ورودی و خروجی

• هرگونه افت زمان شارژ باتری

• دست خوردگی و تعمیر دستگاه